GÜÇ BİRLİĞİNE İLK ADIM DERNEĞİ - GBİAD

Şub

10 KASIM 2010 ATAYA ANLAMLI ZİYARET

Written by selyus. Posted in ETKİNLİKLER ve DUYURULAR

Gzi Evlatlarımız, yönetim kurulu üyelerimiz ve gönüllülerimizle 9 Kasım 2010 Salı günü Haydarpaşa Gar Müdürü Orhan TATAR’ın uğurlamasıyla başlayan tren yolculuğumuz, Efa- Tur’un Perşembe günü gönderdiği otobüsle 11 Kasım 2010 Perşembe günü sona erdi. Günay Bayrak’ın Gazilerimiz ve Derneğimiz için bağışladığı bayraklar ve Anıtkabir Komutanlığı’nın bağışlamış olduğu posterlerle süslediğimiz vagonumuzla, trenimiz Ankara garında 4’üncü Kolordu Komutanlığı görevli personeli tarafından askeri araçlarla karşılanarak, Gazilerimiz Maltepe’de Kara Kuvvetleri Komutanlığı misafirhanesine, bizler de Genelkurmay Başkanlığı Tsk Svl. M. Eğt. ve Sos. Hiz. K. Md’ nün Tandoğan’daki misafirhanesine yerleştirildik. Her iki konaklama yerinde bizlere gösterilen teveccühe, hizmet anlayışına, Gazilerimize gösterilen alakaya teşekkürü bir borç biliyoruz. 10 Kasım sabahı TSK Rehabilitasyon ve Bakım Merkezinde Gazi Evlatlarımızla buluştuk. Bizleri karşılayan gezimizin sonuna kadar yalnız bırakmayan Hava Tab. Kıd. Alb. Hakan ASLAN’a teşekkürlerimizi arz ediyoruz. Merkezin tanıtım filmini izledikten sonra çok yoğun temposuna rağmen bizlerle beraber olup Gazi ve iç güvenlik yaralılara yaptığımız katkıların anısına GBİAD’a bir plaket takdim eden TSK REH. ve BKM. MRK. BŞK.’nı TUĞ. G. Faruk ALPAYDIN’a bizler de Gazilerimiz ve Rehabilitasyon Merkezine yaptığı ulvi görevden dolayı bir plaket arz ettik. Korgeneral Necati ÖZBAHADIR Paşamızın bizleri tanıştırdığı dostları GBİAD gönüllüsü Gazilerin ağabeyini İSTANBUL ALTIN RAFİNERİSİ A.Ş. Yön. Kur. Bşk. Av. Özcan HALAÇ tüm evlatlarımıza verilmek üzere dayısı Kurmay Albay Hasan TÜTÜNCÜOĞLU ve Eşi Meliha Hanımefendi ile gönderdiği altın armağanları kendileri tek tek tüm Gazi Evlatlarımıza armağan ettiler. Sevgili Özcan evladımızın Gaziler adına yaptığı daha önceki bağışı içinde minnetlerimizi ifade eden teşekkür plaketimizi dayısı Hasan Beyefendiye sunduk. Önder GÜNAY tarafından bağışlanan bayraklarımız ve ayrıca ADEL Kalemcilik A.Ş.’nin yönetim kurulu üyesi Gülşen YAZICI’nın ve mensuplarının gönderdiği kalem, kırtasiye çeşitleri paketleri Gazilerimize ve yakınlarına tek tek armağan edildi. Merkezin mesleki rehabilitasyon ürünlerinden de GBİAD olarak alışveriş yaptıktan sonra, Gazi Uyum Evinde Gazilerimizle öğle yemeğimizi yedikten sonra ulu önder ATATÜRK’ümüze minnetlerimizi sunmak üzere tüm Gazi Evlatlarımızla Anıtkabir’e gittik. Kurtuluş Müzesini ziyaretten sonra, Atamızın mozolesi önünde saygı duruşunda bulunduk. Akşam yemeği yine TSK Uyum Tesislerindeydi bu vesileyle bizden alakalarını esirgemeyen Kara Kuvvetleri Komutanımıza, 4’üncü Kolordu Komutanımıza, GATA Sağlık Komutanımıza gıyaplarında teşekkür plaketlerimiz takdim edildi. TSK Armoni Mızıkasının genç asker mensupları harika bir müzik ziyafeti verdiler. Atamızın sevdiği şarkı ve türkülerle ATA’mızı özlemle anmamıza vesile oldular, kendilerini ayrı ayrı tebrik ediyoruz. Gecede gönüllümüz eski dostlar Sevgi ERGENEKON ve Hale EKE’nin oluşu ayrıca bizleri çok memnun etti. Gönüllümüz Filiz SABUNCU öğretmenin dostları, Prof. Selmin –  Prof. Enver TUFAN, Bilgi HANHAN ve değerli eşi ve çok değerli gönül dostlarının bu anlamlı gecede bizlerle olmaları ve derneğimize takdir hislerini belirtmeleri bizleri son derecede memnun etti. Bu unutulmayacak geziyi E. Org. Ergin SAYGUN Paşa ve değerli Eşleri Nermin SAYGUN ile planlamıştık ancak Hanımefendinin ani rahatsızlıkları üzerine gezimize katılamadılar. Fakat kendilerini hep aramızda hissettik. Projemizin mimarı E. SAYGUN Paşamıza tüm değerli katkıları için teşekkürü bir borç biliriz. Ertesi gün Sevgi ERGENEKON Hanımefendinin önerisi ile harika ve unutamayacağımız bir gezi bizi bekliyordu. Altındağ’da Çengelhan Rahmi KOÇ Müzesini gezdik. Bu muhteşem müzeyi hayata geçiren ve ulusumuza kazandıran başta Rahmi KOÇ Beyefendi olmak üzere tüm emeği geçenleri kutlar, Gazi evlatlarımızı ve Derneğimizi misafir ettikleri için teşekkürlerimizi sunarız. Gazilerin manevi annesi Sevgi Hanım’ın Pirinç Han Altındağ’daki kahvede öğle yemeği ikramından sonra, bizleri yalnız bırakmayan Yarbay Ali Dursun MUMCU’ya ve Bçvş. Ekrem ARGIMAK’a ve Sevgi Hanım’a veda ettik. Bu gezide katkılarını esirgemeyen Bşk.Yrd. Dr. Serap KAVALCI ve eşi Dr. Yüksel KAVALCI’ya, bağışçımız Nuran ERGENÇ’e, Selen AKOĞLU’na, Ayşe DEDE TÜRKÖMER’e, Filiz SABUNCU’ya, Star Digital Seyhan TÜRK VE Murat FIRAT’a, Yön. Kur. Üyeleri; Gül ATMACA, Hikmet KURTOĞULLARI ve emeği çok geçen Gazi Yüksel YURTSAL’a, Ecz. Semra ÖNCÜ’ye, misafirlerimiz Hacer SEÇKİN ve Zuhal BÖLÜKBAŞI’na, katılamayıp destek veren Erol – Aysen ÜSTÜNEL, Ömer – Aysel SAN, Ekrem – Asuman DEMİRCİOĞLU, Yücel – Atiye MUTLU’ya, tüm yolculuğumuzdaki yiyeceğimizi hazırlayan, bizleri maddi ve manevi desteklerini sunan Türkiz ÇARMIKLI Hanımefendiye ve Kuğu Butik’e sonsuz teşekkürlerimizle.

Trackback from your site.