GÜÇ BİRLİĞİNE İLK ADIM DERNEĞİ - GBİAD

Haz

ANITKABİR VE REHABİLİTASYON MERKEZİ ZİYARETİ & GAZİ SAVAŞ VE SEZEN’İN DÜĞÜNÜ

Written by selyus. Posted in ETKİNLİKLER ve DUYURULAR

Gazi Savaş ve Sezenden düğün davetiyesi aldığım gün sevincim sonsuzdu.Gazi evladımın artık evlenmesi gerektiği konusunda aylarca önce bir nebze de olsa baskı uygulamış, hele telefonda tanıştığımSezen’in bu sıcak Nazan Anne deyişi ve nezaket dolu konuşma üslubunu işitince ‘Evet Savaş gelinimiz Sezen olmalı demiştim.’Savaş sözümüzü dinledi ve senelerdir eşim öğretmen olmalı hayali gerçek oldu. İlerleyen zamanda evimize el öpmeye geldiler.Karşılaşmamız gerçek bir anne-kız kavuşması gibiydi.Günler su gibi aktı ve düğüne kadar duygu ve düşüncelerimle hazırlığın her safhasında olmaya çalıştım.

Düğün 20 Haziran 2009 Cumartesi Bilkent’te TSK Rehabilitasyon ve Bakım Merkezi Başkanlığı Gazi Uyum Evi (Havuzbaşı)’nde kararlaştırılmıştı. Bir grup Gazi evlatlarım(Gazi Erkan,Gazi Uğur, Adana’dan uçakla Gazi Murat Caner Eşi Fatoş,gelinlerim Yasemin, Canan, Mevhibe, torunlarım Kaan, Ata Berkin, Almina) Yönetimden Gül Atmaca, Oğlu İlker, Gönüllümüz Ecz.SemraÖncü otobüsle,Asuman Demircioğlu, dünürü Günseli Cihandide, kızı İpek Demircioğlu uçakla Ankara’ya geldik.

Efa-Tur sahibesi sevgili Beyhan Karakaş’ın tahsis ettiği otobüs ile İstanbuldan hareket ettik.Yolda gelinlerimin ve Gül Atmaca’nın hazırladığı leziz yiyeceklerle çay molası verdik.Ankara’ya ulaştık, TSK Özel Bakım Merkezindeki harikaotele yerleştik.Rehabilitasyon Merkezi Komutanı Saygıdeğer Albay Hüseyin Örmeci otelimize kadar zahmet edip gelerek hoşgeldiniz ziyaretinde bulundular.Hepimizle ayrı ayrı ilgilendiler, bizleri gönülden ağırladılar.Kendilerine Bayan Örmeci Hanımefendiye alakalarından dolayı GBİAD ve Gazi evletlarım olarak teşekkürlerimizi arz ediyoruz.

Genelkurmay 2’nciBaşkanı saygıdeğer Hasan Iğsız Paşa ve saygıdeğer Ayşe Iğsız Hanımefendiyişehir dışında oldukları için ziyaret edemedik.20 Haziran 2009 Cumartesi günü Genelkurmay 2’nci Başkanlığı Emir Subayı Albay Ömer Şahin, Emir Astsubayı ÖzdenYorbik, Anıtkabir Komutan Vekili Yarbay Bülent Gücün’ün Derneğimiz için hazırladıkları Anıtkabir’deki törene Rehabilitasyon Merkezi’ndeki Gazi evlatlarım,İstanbuldan birlikte geldiğim gazi evlatlarım, eşleri,torunlar ve GBİAD mensuplarımızla beraber katıldık.Anıtkabir Komutanlığı’nın hazırladığı çelenk’imizi törenle Ata’mızın mozolesi’ne koyduk.Saygı duruşunda bulunduktan sonraAnıtkabir Özel Defteri’ne duygu ve düşüncelerimizi, minnetlerimizi ve özlemimizi ifade etmeye çalıştık.Gazi evlatlarımız tekerlekli iskemleleriyle Bülent Yarbay’ın vediğer Anıtkabir mensuplarının müşfik yardımlarıyla asansörlerle Ata’mızın huzuruna çıkartıldılar.Yine asansörlerle indirilip otobüsümüze bindirildiler.Üçüncü kez Ata’mızın huzurunaözel kırmızı beyaz karanfillerle bezenmiş , derneğimizin isminin yazıldığı çelenk’imizle, törenle çıkmanın onurunu taşıdık.

Gazi evlatlarımın çocuklarından; Almina Salman, Ata Berkin Yiğit, Ersel Yurtsal, Gazi M.Kemal ATATÜRK’ümüzün, huzurunda çok heyecanlı fakat küçücük yaşlarına rağmen, mükemmel duruşları ile harikaydılar.Anıtkabir Özel Defterine Ata’mıza yazdığım yazıya; ifade etmeye çalıştığım duygu ve düşüncelerime, gaziler adına Adana’dan gelen Gazi Murat Caner’in de imzası ayrı bir anlam taşıdı ve hepimizi çok duygulandırdı.

Anıtkabir”den sonra düğüne kadar Rehabilitasyon Merkezi’nde açılan resim ve el işleri sergisini gezdik ve alış veriş yaptık.Rehabilitasyon merkezindeki gazi evlatlarımızla çeşitli sohbetler yaptık. Eski anıları tazeledik. Akşam hep beraber saat 7’de uyum tesislerindeki düğünümüze katıldık.Düğün masallardaki gibiydi.Uyum tesislerinin muhteşem atmosferi, gelin ve damadın birbirlerine çok yakışmaları, ikramlar, orkestra, sunucu Zeynep Hanım, ses sanatçıları, misafirler, gaziler, herşey birbirine çokyakışan bir uyum içindeydi.Gazi evletların müziğin ritmine uyarak dansları, halayları, fiziki engellerine rağmen o coşkuları hepimizin gözlerini yaşarttı.

Düğün için resim çekmek ve düğünü kameraya almak için İstanbuldangelen Eresin Otel Star Digitalsahibi Adil Özgen’e bu güzel jesti için çok teşekkürler ediyoruz.

Cumartesi gününü böyle mutlu bir sonla neticelendirdikten sonra Pazar günü sabah uyum tesislerindeki açık büfe kahvaltısına katıldık, daha sonra rehabilitasyona geldik, vedalaştık ve İstanbul’a kaptan Ayhan yönetimindeki Efa-Tur otobüsüylehareket ettik.

Çok renkli, tempolu geçen üç gün sonunda evlerimize dönerken görevimizi en iyi şekilde yerine getirmek için uğraşan kişiler olarak mutlu, huzurlu, onurlu sevgi ve saygı dolu idik.Daha nice bekar Gazi evlatlarımın düğünlerine dileklerimle.

GÜÇ BİRLİĞİNE İLK ADIM DERNEĞİ
Genel Başkan
Zeynep Nazan SOYER

Trackback from your site.