GÜÇ BİRLİĞİNE İLK ADIM DERNEĞİ - GBİAD

Haz

GBİAD VE GÖNÜLLÜLERİNDEN GAZİLERİMİZ, GENELKURMAY II’NCİ BAŞKANLIĞI, GATA VE TSK REHABİLİTASYON VE BAKIM MERKEZİNİ ZİYARET – 2016

Written by selyus. Posted in ETKİNLİKLER ve DUYURULAR

6 Haziran 2016

GBİAD ve Gönüllülerinden Gazilerimiz, Genelkurmay II’nci Başkanlığı, GATA Ve TSK Rehabilitasyon ve Bakım Merkezini Ziyaret – 2016

GBİAD’ın bir “Sivil Toplum Projesi” olarak hemen her yıl gerçekleştirdiği -bu yıl ayrı bir önem taşıyan- “Kahramanlıklarına Ölçü Bulunmayan” Gazilerimizi, Genelkurmay II’nci Başkanı Org. Yaşar Güler Paşamızı, TSK Rehabilitasyon ve Bakım Merkezi Başkanlığı ve GATA Komutanlığı ziyaretlerimizi gerçekleştirdik. ANKARA’YA HAREKET GBİAD adına GBİAD Mensupları, Gönüllüleri ve Bağışçılarından (GBİAD Kurucu Başkanı Zeynep Nazan Soyer, Başkan 2’nci Yard. Dr. Serap Kavalcı, Genel Sekr. Av. Nevin Hatipoğlu ve üyelerimiz) oluşan bir grup ile, 5 Haziran 2016 günü Efa-Tur sahibesi sevgili Beyhan Karakaş’ın tahsis ettiği otobüs ile İstanbul’dan Bilkent’te TSK Rehabilitasyon ve Bakım Merkezi Başkanlığı’na hareket ettik. Bilfen Okulları Yön.Kur.Bşk.Yrd. Fatih Öztürk’ün eşi bağışçımız gönüllümüz Esra Öztürk kendi araçları ile geldiler. BAKIM MERKEZİ Aynı gün Bakım Merkezine vardığımızda bizleri, TSK Ankara ÖBM Bşk. P.Yb.H. Arif Akboğa, eşi Alb. Nilüfer Akboğa ve Bakım Mrk.Kom. Yrb. Özay Çelen karşıladılar. TSK Özel Bakım Merkezindeki harika otele yerleştik. Ertesi gün, bağışçımız ve her zaman GBİAD’ın destekçisi İAR Başkanı Av. Özcan Halaç, çok sevgili eşi Başak Halaç ve İAR Gn. Md. Gürsel Özdemir İstanbul’dan uçakla gelerek bize katıldılar. İstanbul’dan yanımızda getirdiğimiz, Türkiz Çarmıklı ve Kuğu Butik bağışladığı kıyafetler ve Adel Kalemcilik’in bağışladığı kırtasiye ürünlerini dağıtılmak üzere TSK Rehabilitasyon ve Bakım Merkezi’ne teslim ettik. TSK REHABİLİTASYON VE BAKIM MERKEZİ KOMUTANLIĞI TSK Rehabilitasyon ve Bakım Merkezi Komutanı Tuğg. Celalettin Bacanlı Paşa ve eşi Dilek Bacanlı hanımefendi bizleri 6 Haziran 2016 günü kapıda karşıladılar. Saat 11:00, Komutanlık Toplantı odasında bir tanıtım filmi izledik. GAZİLERİ ODALARINDA ZİYARET ve ÖZCAN HALAÇ’IN GAZİLERE ALTIN ARMAĞANLARI Saat 11:15, Kliniklerde yatarak tedavi görmekte olan Gazileri tek tek ziyaret ettik. İAR Başkanı Av. Özcan Halaç Gazilere altın armağanlarını sundu. Gittiğimiz her odada her Gazimizle mümkün mertebe sohbet ederek, duygu ve düşüncelerimizi karşılıklı paylaştık. Yalnız olmadıklarını, onları daima düşünen pek çok insan olduğunu onları da temsilen yanlarında olduğumuzu ve olmaya da devam edeceğimizi ifade ettik. GATA KOMUTANLIĞI Öğle yemeğinin ardından GATA Komutanlığına intikal ettik. Saat 13:30, TSK Sağlık ve GATA Kom. Korg. Ömer Paç Paşamız bizleri çok güzel bir şekilde karşıladı ve makamlarında ağırladılar. Plaketler takdim ettiler. Kendilerine teşekkürlerimizi sunuyoruz. Saat 15:00, GATA’da yatmakta olan İç Güvenlik Yaralılarını ziyaret ettik. Ziyadesiyle etkilendik, duygulu anlar yaşadık. GATA Gastroenteroloji Anabilim Dalı Başkanı Prof.Dr. Sait Bağcı’yı makamında ziyaret etme imkanı bulduk kendileri ziyaretimizden memnuniyetlerini ifade ettiler. Kendilerine teşekkürlerimizi sunuyoruz. GATA Noröloji Anabilim Dalı Başkanı Prof.Tbp.Kd.Alb. Şeref Demirkaya ve GATA Göz Hastalıkları Anabilim Dalı Doç.TbpKd.Alb. Tarkan Mumcuoğlu’nu ziyaret ettik. Rahatsızlığımdan dolayı muayene ettiler. Kendilerine teşekkürlerimizi sunuyoruz. GENELKURMAY II’NCİ BAŞKANLIĞI Saat 15:30, Sn. Genelkurmay II’nci Bşk. Org. Yaşar Güler Paşamızı ziyaret etmek üzere Genelkurmay Başkanlığı’na intikal ettik. Org. Yaşar Güler bizleri çok güzel karşıladılar ve ağırladılar. Kendilerine plaketlerini ve teşekkürlerimizi arz ettik. Ankara ziyaretimiz ve Gazilerle ilgili projemiz ile ilgili teşekkürlerini ifade ettiler. ESRA ÖZTÜRK’ÜN İFTAR YEMEĞİ Bağışçımız gönüllümüz Esra Öztürk akşam Gazilerimize TSK Rehabilitasyon ve Bakım Merkezi Uyum Tesislerinde bir “İftar Yemeği” verdiler. (Çok duygu anların yaşandığı bu iftar yemeğine rahatsızlığımdan dolayı üzülerek iştirak edemedim.) TEŞEKKÜRLER TSK Rehabilitasyon ve Bakım Merkezi Komutanı Tuğg. Celalettin Bacanlı Paşa ve eşi Dilek Bacanlı hanımefendi bizleri ulaştığımız andan ayrıldığımız ana kadar Gazi ziyaretlerinde yanımızda olmak ve sabah kahvaltısında hatırımızı sormak suretiyle yalnız bırakmadılar. Kendilerine sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz. Ankara’dan dönüşte, rahatsızlığım dolayısıyla özel araçlarını bana daha rahat edebilmem için tahsis eden Bilfen Sahibi Fatih Öztürk ve Esra Öztürk’e ve Şoförleri Burak evladıma ayrıca teşekkür ederim. Ziyaret programının başından itibaren istişare halinde bulunduğumuz Gnkur. II nci Bşk. Öz.Klm.Md.Yrd. Recep Binbaşı’ya yardımları için teşekkür ederiz. Ayrıca bizleri karşılayan ve her an ilgilenen, her konuda rahat etmemiz için üstün çaba gösteren; GATA Suat albay, Reh. ve Bak.merk. Tansel Albay, Nilüfer albay, Arif yarbay, Özay Yarbay, Fatma Binbaşı, sivil memur Ayşen ve emeği geçenlerin her birine ayrı ayrı teşekkürlerimizi sunarız. Bu projeyi hayata geçirmemize vesile olan GBİAD’ın her zaman yanında yer alan gönüllümüz ve bağışçımız hayırsever İAR Başkanı Av. Özcan Halaç ve eşi Başak Halaç’a, Yine her zaman çalışmaları ve düzenlediği etkinliklerle derneğimizi daha da güçlendiren Bilfen Okulları sahibi Fatih Öztürk ve gönüllümüz eşi Esra Öztürk’e bu etkinliğe olan katkıları, büyük destekleri için teşekkürlerimizi sunarız. Saygılarımla, GBİAD Yönetim Kurulu adına Zeynep Nazan Soyer Başkan Dipnot: GBİAD’ın Gaziler ve Şehit Aileleri yararına 27 Haziran 2016 Pazartesi günü Harbiye Orduevi’nde İAR Bşk. Av. Özcan Halaç’ın sponsorluğunda vereceği iftar yemeğine, Av. Özcan Halaç, ziyaretlerimiz esnasında tüm komutanlarımızı davet etmiştir. Sn. Genelkurmay II’nci Başkanımız Org. Yaşar Güler Paşa başta olmak üzere tüm komutanlar “Vakitleri müsait olursa” katılacakları sözleri ile bizleri çok onurlandırmışlardır.

Trackback from your site.